Nu vill vi ha sol

Jag har haft rätt så starka sammandragningar nu i någon dag, på kvällarna då. Bebis har varit väldigt aktiv. Idag när jag vaknade så mådde jag jätte illa, var nästan tvungen att gå upp å spy å fick jätte ont i magen. Som tur var gick de över när jag vilade lite. De börjar ju sakta närma sig och kroppen börjar väl förbereda sig lite smått. Ingenting farligt. I morgon går ja ju in i v 31. Ska ner till BM idag och mäta å ta prover. De är så mysigt att gå ner å lyssna på de lilla hjärtat.

Annars så har ja lämnat W å de var inge klagomål idag. Tvättat kläder som ja köpte av Angelica igår å strykt dem så de ska läggas in nu i strl ordning strax. Så blir de en kopp kaffe å nyhetsmorgon, sen måste jag gå igenom lite bloggar:)

På lördag har väl ingen missat att de är barnloppis i gåvan men även våryra i Heby. Hur kan de lägga båda samma dag. Våryran brukar ju annars jämt vara på fredagkvällar. Tycker de är dåligt.

Nu ser de ut som att solen är påväg tillbaka å de ska bli fint i helgen:)



Kommentarer
Hanna

Men din mage såg ju pytteliten ut, skulle aldrig chansa på v.31 haha

2011-05-05 @ 10:03:17
Linda

Hanna - Den kanske inte ser så stor ut alltid men den känns för den är stenhård. :) hehe

2011-05-05 @ 10:17:05
URL: http://ljeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0