Onsdag

Wilmer <3 Petter - Mina hjärtan

Idag gick de jätte bra å lämna W. Men han är lite morgon trött. Sen är de typiskt att de brukar visa något som han vill se på barnkanalen vid 8.30-9 Idag visade dem tecknade pippi långstrump. Men han kunde se halva iaf. 
Han skulle ha jeans idag. Han vill ju betämma lite själv nu och när han kom till dagis sa han: Kolla vilka snygga jeans jag har å snygga skor.

Igår när vi låg i sängen så låg P med handen på magen å de var fullrulle därinne. Han har känt innan men inte mot vad de var igår. H*n höll på ett bra tag. Hade ett liten gympa pass tror jag för de sparkade riktigt. MYS. Å de är kul att även han får känna så pass tydligt.

Idag blir de inte mycket gjort tror jag om ja inte för nå manni igen. De var så himla skönt å vakna till ett helt städat hus:) Sitter här med min kaffe framför tvn. När jag har hämtat W ska vi åka å hälsa på Angelica med hennes barn:)

Å i morgon blir de BM för min del å de ska bli intressant å höra om h*n ligger kvar eller har vänt sig. Är orolig för snitt men vill inte föda säte. Men H*n låg med huvudet ner sist ja var där för 3 veckor sen. Även se Sf måttet. Å ja hoppas att det är normalt.
Brukar ju vara in ibland å kolla på akademiska på barn som är födda å då var de en tjej som vägde 5300g. Å man brukar ju höra att killar väger mer än tjejer. Vi föder större å större barn. Ska nog inte tänka så mycket på de.

Hör av mig senare... <3


Kommentarer
Carolina

Förstår att du längtar mycket efter bebisen. Kommer själv ihåg hur det var att läsa när alla andra fick sina bebisar och man själv bara gick och väntade.

Ja, det hoppas jag också att ni hinner när ni är nere. :)

2011-05-04 @ 11:58:49
URL: http://bluppan.blogg.se/
jannice

nu är de väl inte långt kvar? =) spännande

2011-05-04 @ 15:11:47
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0