Orkar inte slå på datan

Härliga väder!!! Synd bara att man inte ska klä av sig för mycket pga pigmäntfläckar å att det inte är världens bästa för barnet om de blir för varmt. (googlat) lekt med Jannica å barn idag. Trevligt å alltid kul å prata bebisar. Hon är i v 34 å jag 31 så vi närmar oss:) men de känns som veckorna kommer gå fort nu när de är varmt å man har saker å göra. I går va vi in till stan för p skulle hämta firma bilen å jag passa på å hämta ut babyboxen på barnenshus. Är rätt mycket saker faktisk:) gratis är bäst:) på Ikea blev de spjälsäng å Skötbord. W var inne på leklandet medans å han tyckte de var jätte kul. Så nu är de monterat å sängen är bäddad. W tyckte de var spännande å fixa bebis säng. Annars så knatar ja på... Växer å växer. Å jag ska inte prata om egentligen vad kroppen svällt upp. Fingrar, tår och fotleder är de som sväller mest. Får snart ta av mig ringen. Jag har bild å lägga ut men de får bli i morgon när w är på dagis. Sen ska vi till lekparken å leka. Kommer massa mammor dit med sina barn å vi ska ha picknick. Kommer bli kul:) P kollar på fotboll, ovanligt va? NOT! :) ses i morgon...


Kommentarer
jannice

Har också hört att man kan få mycket pigmentfläckar om man solar eller går i solen mycket... Hoppas du inte får så mycket=) Spännande med bebis snart. Hur kul som helst ju! Har ni tänkt ut några namn??=) Kram

2011-05-10 @ 00:20:45
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
jannice

jag bor i vansjö forf.

2011-05-10 @ 09:48:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0