Sommar

Läste igår att värmen kommer att försvinna någon vecka nu och de kommer inte bli varmt förrän i början av Juni uppåt 20-25 grader. Lite under än normalt stod de men jag tycker att de är aldelles lagom:) Däremot så kommer Juli bli varmare än normalt. Känns varmt å skönt. Men några dagar förra året var riktigt jobbiga för man kunde ju knappt vistas i solen. Men jag har räknat med iaf att sitta under parasoll hela sommaren (nästan) Blir ju brun iaf:) Men de är synd om de små tex W. Han blir ju helt slut när de är så varmt. Men ska egentligen inte klaga för jag har verkligen längtat efter sommaren pga denna kyla som varit.


Påtal om annat. Kollade ni på Eurovision igår? Såg Saades uppträdande å sen vilka som gick vidare. Han såg nästan övertaggad ut när han sjöng men jag blev nervös där på slutet att om inte han gick vidare vem skulle då göra det från Sverige? Förra året var ju pinsamt. Jag hoppas nu att han vinner allt på lördag. Nästan värt å kolla, jag brukar inte vara så intresserad annars men jag tror den låten kan gå hem.

Nu blir de lite mys med bästa W så ska vi fundera ut nått vi ska hitta på idag. Har lite dålig fantasi idag känner jag. Längtar till lön för då ska vi åka å köpa de sista till bebben, lite smågrejer och även vissa kläderplagg saknas som man måste ha tex strumpor å mössa/hatt...Ska även försöka få tag i en skötväska, men ja tänker inte köpa en för 500-700. Så får se om jag hittar någon.

Hejsvejs så länge... i helgen tar jag nog en pause från bloggandet för jag ska bara ägna min tid åt familjen, men är tillbaka på måndag:)



Kommentarer
Angelica

räcker upp handen

Här följer man schagern slaviskt! ;)

Jag och Maja va uppa och kikade när han gick vidare igår, ska ju såklart kolla imorron oxå!



Längtar massor till sommar, sol och bad!

Tills man kan göra små utflykter och bara vara, inga måsten! Så jäkla skönt!

2011-05-13 @ 20:03:25
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0