Söndag

Uppdaterar nu. Hinner inte i morgon. Igår va vi i Siggefora en sväng. Trivs där:) Sen grilla hos mamma å pappa. Mumms... lite halloumi oxå. (Har kollat upp å man får äta det och även feta med pasiöriserad mjölk eller vad de heter) Synd om sverige, de var värda å vinna.

Idag har vi firat mormor som fyller 86 år. STORT GRATTIS!!! Hon fick en signerad skiva från Sanna Nielsen av oss som det stod: Stort grattis Britta på din stora dag. Kram Sanna Nielsen. :) Träffade henne på konseren vi var på å då passade jag på å fixa de till mormor.

Sen har jag städat. Tog tag i tvättstugan. Nu är det fint å allt är rent tom tvättmaskinerna:) De är sånt man brukar glömma bort. Nybäddat i sängen å lite annat smått har ja pysslat med. Petter har tjatat i flera veckor om att jag ska göra tekakor. Så det blev idag. Måste inviga min assistent. Så 4 satser tekakor blev de. Nu har jag as ont i fötterna å trött i ryggen. Med 11 kg + måste man vila lite ibland. Puhhh... Men nu har vi kakor framöver:) Å jag rekomenderar att alla borde ha en assistent. Så skönt å smidigt.

Nu ska jag smaka en. Bebis sparkar på revbenen så jag blir galen. Märks iaf hur H*n ligger.

Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0