Stackars Wilmer

I natt har han varit jätte duktig. Han är de alla andra nätter oxå men från 22.00 - han vaknade hade han inte kissat en enda gång. Annars har ja fått väckt honom iaf 1 gång/ natt. Jag går ju upp så då kan ja lika gärna ta med honom men nu har jag börjat frågat å i natt sa han att han inte var kissnödig när jag frågade. Så struntade jag i att ta upp honom och väntade med å se om han verkligen var kissnödig eller om han inte orkade gå upp men ingen olycka skedd. Nu går de nog inte så länge tills han börjar vakna å gå på toa själv när de inte är så jätte mörkt ute.

Idag ville han inte alls gå på dagis. De gick bra i morse men när jag skulle borsta tänderna på honom så började han. Han var jätte ledsen å grät å ville vara hemma hos mamma. Han sa att han skulle sakna mig å frågade om jag skulle jobba för han ville inte vara där så länge sa han. Jag sa att jag ska åka hem å fixa lite hemma så kommer jag å hämtar dig sen. Men han grät ända tills jag lämnade över honom till fröken å sa att om han fortfarande är ledsen så ring efter mig för ja vill inte att han ska vara det.
Tror de har lite med bebisen att göra. W har aldrig varit såhär innan. Men han är väldigt mammig å vill ofta krypa upp i knät å han har börjat pratat lite bebisspråk.
Visade honom bilder igår på när han var bebis å låg på BB. Då gick de bra men när man pratar med honom om det vill han lixom inte lyssna riktigt. Blir massa gos när plutten kommer hem.
Får se hur han reagerar när vagn, säng och sånt kommer att dyka upp. Är bara ungefär 1½ månad tills vagnen ska hämtas:)
Lägger in en bild på vagnen om ni inte sett den innan, fast en annan färg. Jätte lätt å köra och väldigt smidig:

Nu blir de kaffe å sen åker ja hem till mammsen en sväng.
Vill ha mera kommentarer:) <3


Kommentarer
Angelica

killen då!

ja det är ett stort steg att bli storebror! mycket känslor och tankar som kommer, men de kommer försvinna sen och då blir han den bästa brorsan ever!!

2011-05-03 @ 13:27:59
URL: http://partyoffive.blogg.se/
märta

underbar vagn, älskar emmaljunga :-)

2011-05-03 @ 19:39:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0