Torsdag

Dagen började så förbaskat dåligt. Jag skulle skjutsa W till dagis som vanligt. Kommer ut å sätter mig i bilen å känner att den känns konstig. Tung. Körde några meter å då märkte jag att det var punktering. KUL! Ringde till några men det var bara å knalla ner. Ta W i vagnen. Jag var så arg, för jag var inte inställd att gå. W tyckte däremot det var kul å ta en preomendad. Jag är ju inte världens smidigaste nu. ner går ann. Men när jag ska gå hem i flera uppförsbackar med W i vagnen. NEJ TACK!. Sist jag gjorde det fick jag så ont i vaderna så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men som tur är fick jag tag i Elin å skulle få skjuts av henne hem i eftermiddag. TACK:) Min hjälte.

Hem å fortsätta måla Ws utemöbler som han å jag började med igår. 2 stolar och ett bord. Kommer å bli vitt. Innan var det grönt/gult och rött. Så han ska ha det på altanen. Gjorde iordning där igår. Fixa utemöblerna, dukarna å dammsög mattan därute å fixa krukor å gjorde lite trevligt:)

För engångsskulle får man en positiv nyhet från f-kassan. :)
De har inte hänt så mycket med magen. Det är mest fullrulle. Jämt nästan. Igår fick P känna när h*n hade hicka. En rejäl hicka, hela magen hoppade. I morgon v. 33. Det går frammåt. På måndag ska jag ner till BM igen å kolla mitt HB. Hoppas det är bättre denna gång.

Nu ska jag ta å vila lite. Sen städa. Å hämta lillkillen. Sen ska vi mysa han å jag. W har en enorm trots just nu. Den är hemsk å jag hoppas att den snart kommer att gå över.

Återkommer med lite bilder..



Kommentarer
Anonym

Mysigt att sommarfixa. Längtar tills vi bor där vi ska! W är inte ensam om att trotsa iaf..didde känner jag knappt igen vissa dagar. Nån storebror/4-års kris?

2011-05-19 @ 15:13:27
Elin

Vilken tur att jag kan var någons hjälte ibland! :) Såklart att ni får åka med oss så du slipper gå om det känns jobbigt. Bara att ringa igen om det är något så ska jag försöka svara på en gång... :) Kram

2011-05-19 @ 18:39:05
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Emma

Jobbigt med bilproblem, hatar bilar.



Vill inte Vilmer gå själv? Jag har svårt att få Viggo att åka vagn, han vill bara gå och gå, Jag tänkte då blir det inte lika tungt för dig.



Kram Emma

2011-05-19 @ 21:33:55
URL: http://emlanz.blogg.se/
jannice

inte kul med punktering,hoppas de gick bra å gå :)

2011-05-19 @ 23:31:35
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Emma

Ser att jag stavat Wilmer med enkel V, skyller på telefonen, jag vet att han stavar med W. Illa!

2011-05-20 @ 14:18:23
URL: http://emlanz.blogg.se/
Angelica

Slå en pling hit oxå vet du, så ska jag försöka hjälpa den gravida kvinnan i nöd ;)



Mmm de där trotserna är roliga...suck

Det jobbiga är att när en väl slutar så dröjer det inte förrän nästa är på besök! :/



Fika/leka snart?

2011-05-21 @ 05:34:15
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Emma

Det är bara bra med oss annars, full rulle hela dagarna. :-)

2011-05-21 @ 21:34:16
URL: http://emlanz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0