Torsdag

Vaknade av ett dunder vid halv sju typ. W vaknade oxå sen kunde inte han somna om. Han blev ledsen att han inte fick se på barnkanalen men ja var ju tvungen å springa å dra ur alla sladdar. Men han fick se lite senare för de slutade mullra efter ett tag. Idag ville han inte gå på dagis men det gick bra när jag följde med in å han såg Ville. Å han sa även i morse att: Mamma, jag kommer sakna dig idag, vad ska du göra när jag går på dagis? Han är så söt å omtänksam. Han pussas ofta å vill sitta å gosa.
Igår så pussade han på magen när vi låg i sängen å pratade med bebisen, han var så gullig:) Vilken bra storebror han kommer bli.♥

Hittills idag så har jag fixat garderoben (garderoberna eftersom vi har en hel vägg med garderober, spegelvägg) Mina kläder är sorterade, Wilmers, bebis, alla påslakan, handdukar, Petters gjorde jag igår. Finns lite kvar som jag skulle behöva ta tag i. BB väskan har kommit fram. Så nu är den iaf framplockad. Så om någon vecka ska den oxå fixas. Har inte gjort så mycket mer idag förrutom tvättat en maskin. Gjorde lite mat till mig nyss. Snitzel å potatismos. Jag är så dålig på å äta på dagen. Petter säger till mig hela tiden att jag måste äta riktig mat inte bara gå runt å äta kakor å annat smått. Jag får sluta köpa hem sånt, jag blir galen.

Annars så knatar allt på. Samamndragningarna har lugnat ner sig å har bara ont i magen ibland men de går över rätt fort igen. Så ingen attack som jag fick häromdagen. Bebis bökar mest runt nu. Känner buffar ist för riktiga sparkar. Men h*n sover ju 90-95%.
Idag är de 63 dagar kvar <3

Som jag skrev igår så blir de bara jag å W idag. Vi ska mysa å bara vara. Känner att de behövs så ingen lek idag. Å de verkar som han oxå tyckt de varit för mycket pga att han sa att han ville vara hemma idag å han protesterade inte heller när jag sa att vi skulle ta det lugnt. Jag ska lägga mig ner å vila en stund nu innan jag ska hämta honom.

Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0