Uppdatering av blogg

Eftersom jag har en blogg så måste jag ju uppdatera den annars tröttnar ju folk å jag tycker om att skriva av mig men jag tycker att ni skriver lite dåligt. Släng in en kommentar när ni ändå är här. har ni ingen blogg så svarar jag här på mina kommentarer på inlägget ni skrev i. :)

Skjutsat mamma å pappa till Arlanda. De skulle åka till Norge en sväng. 17 Maj i morgon å då vet väl alla att de är Norges nationaldag. W ville oxå följa med men han får göra de nästa gång kanske.

Städat toaletterna har jag gjort idag. Jag hatar det men de måste ju göras. Dammat å dammsugit. Duktiga jag. I morgon ska jag ta tag i ena skåpet i köket som det är KAOS i. Så himla skönt när sånt är gjort men sen måste man ju sköta det oxå.

Inatt vaknade jag av världens sendrag i hela benet. Hoppade runt i hela huset. Tur att P inte var hemma. han hade ju trott jag var galen. W sov som tur var. Kom ihåg att jag fick lätt sendrag med W oxå i slutet av graviditeten. Kan knappt böja mig ner längre. De tar verkligen emot. Lägger jag mig på sida ligger jag där:) De värsta är att man vaknar 3-4ggr/natt å måste gå upp å toa. Men jag ska inte klaga för jag har inte ont. Magen känns bara så tung, känns som jag svalt en boll.

Nog skrivet om graviditeten. Dax å krypa ner till kojs å mysa med mina killar. ♥ Å vila till morgondagen. Jag vet inte vad jag får denna energi ifrån. Jag städar någonting varje dag. Vill ha de rent (renare) härhemma. Flyttar olika saker. Rensar ur grejer. Hoppas detta alltid kommer å hålla i sig. Man mår mycket bättre när man håller efter å inte behöver städa i 4 h på en dag. Sen tar de ju bara någon h att gå runt å plocka efter alla men inte nu inte. :) Skönt. Får passa på för man vet ju inte när jag kanske inte orkar hålla på. Men jag måste lägga mig ner ibland för de blir tungt sen är jag inte världens smidigaste just nu. Ingen av varken jag eller P är så jätte mycket för prydnadssaker och vill ha så lite grejer som möjligt framme. Skulle inte ens vilja ha någon hylla så dem ska bort den dagen vi tapetserar om. Vi kör på tavlor:) Aja nog babblat av mig. God natt på er.

Jo.. skulle vilja byta bilder på designen. Någon som kan/vill hjälpa mig med det?


Kommentarer
Elin

Sendrag och springa på toa flera gånger per natt... Minns det allt för väl. Det bästa med det är att det går ju över om ca två månader!



Om du har lite energi över så får du gärna komma hem till mig och städa lite... Jag är ju bara arbetslös och går hemma hela dagarna så jag har inte riktigt tid just nu känner jag ;)



Kram på dig!

2011-05-16 @ 22:47:32
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
jannice

Ja,de där med sendrag minns man så väl man hade under grasviditetetn.. Kändes som hela bene skulle gå av=) kram

2011-05-16 @ 23:08:10
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Angelica

Tror du håller på att boar! Är ju oxå en graviditets "nojja" :)



Höll på att fixa och dona hela tiden när jag väntade ungarna! :P

2011-05-17 @ 20:40:22
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Angelica

Ja det ska bli riktigt skoj att få fixa ordning! Maja fick nya tapeter för ett par år sen så hennes får duga ett tag till, ska fixa lite vägg-klistermärken :P



Liam ska däremot får helt nytt! Ska måla på hans rum! Skönt och lätt att måla om sen :)

2011-05-18 @ 10:26:57
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0