Uppdatering från bm

Gick bra hos bm. Mitt hb har äntligen gått upp så nu 114:) helt okej. Hjärtljud 132. Sf 30. Förra gången låg jag ett snepp över nu låg jag ett snepp under kurvan men ändå innanför. Blodtryck alltid bra på mig:) känns jätte bra. Skulle bara dit å kolla hb men frågade om hon kunde kolla sf måttet oxå för jag tycker att h*n känns så stor för de sparkar så på revbenen. Men bm kände å sa att h*n ligger högt upp å har gosat in sig under revbenen å ligger på höger sida. Inte undra på att jag har så ont. Så de är stor plats nertill i magen så hoppas att bebis sjunker snart. nästa måndag ska jag dit igen å lämna blod pga att jag är negativ. Tycker de är så obehagligt. Sen är de nog vikt då oxå sen alla mått jag gjorde idag. Undra om hon kan säga då typ hur stor bebis är och jag hoppas h*n har sjunkit oxå. Igår fick p några rejäla träffar tror h*n kickade lite fotboll. Han hade aldrig känt så starka rörelser innan. Kul för honom:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0