Fredag

Petter slutade jobba tidigt idag beroende på att det är röd dag i morgon:)
Jag har varit in å beställt 3 julklappar till w. 1 Nintendo ds spel å 2 vanliga spel. Han älskar å spela sällskapsspel:)

I jul ser de ut som de blir firande i Bromölla med petter släkt på hans mammas sida.
Hur ska ni fira?

När vi åker hem så hoppas jag att de blir en sväng förbi Ullared. Var ett tag sen jag var där nu:) men med 2 barn känns inte jätte lockande men jag hoppas Mel sover hela tiden. Å vi är ju 2 som kan ta Wilmer iaf. Men de blir nog bara en snabbis. De skulle haft som ett lekland man kunde lämna de stora barnen så de fick leka:)

Har ni varit i Ullared, har ni nå tipps?
Vad tyckte ni var erat bästa köp?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0