Måndag

Nu hoppas jag att alla koppor har kommit upp. Var till Apoteket idag å köpte salva mot klådan. Stackare. De blev bättre iaf:) men om någon dag börjar de nog att torka.

Var på tupperware party idag. Finns mycket men dyrt. Jag köpte en tandborste till Mel som jag sätter på fingret. Som hon även kan bita på om de kliar vid tänderna. Sen köpte jag 2 skedar med förvaring. De verkade kanon. Jag kunde inte låta bli. Var även sugen på nappflaskan men hon hade inte den med sig:(

Undra vad jag å w ska hitta på i morgon:)

God natt alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0