Onsdag

Både jag och W börjar klättra på väggarna här hemma. Han gör allt han inte får å skriker så Melanie vaknar. Så de ska bli skönt när han blir frisk å får gå på dagis igen.

Igår när de var barn här å lekte en sväng somnade W som en sten vid kl 6. Vaknade sen senare å kunde inte somna. Tror jag var vaken med honom till kl 1. Sen sa jag att nu måste vi sova. Mel somnade lite över 10 å vaknade vid halv 9 tror ja sen fick hon mat å somnade om till 10.30 medans w kanske vaknade vid 10.

Idag har vi kollat på film. Spelat Donkey Kong. Jag blir galen på apan. Har spelat en boss säkert 30 gånger och dör alltid precis innan jag klarat den. Kan bli knäpp!

Snart kommer P hem å jag ska åka å hämta ut lite julklappar på posten.

Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0