Framkallning av bilder

Nu har jag precis beställt framkallning på 126 bilder och 2 förstoringar på Melanie. För jag vill INTE att denna data oxå ska krascha så bilderna försvinner. Den andra datan gjorde ju det med alla videor¨å bilderna från Thailand. Måste lämna ner den å ta ur hårddisken eller så de får kolla på hela datan. Jag blir så arg!

Så nu är de iaf framkallat så jag inte behöver tänka på det. SKÖNT!!!

Ni som har bilder på datan lägg över de på skiva eller framkalla för för tillslut kan de bli försent.


Kommentarer
Emelie

Vi har en extern hårddisk som vi har alla bilder och filmer på. Skitbra! Finns billiga att köpa på typ Clas Ohlssos. KÖÖÖP!, då behöver man aldrig vara orolig :)

2011-10-22 @ 15:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0