Fredag

Båda barnen å jag är nybadade:) Skönt. Mel tycker om å bada. Hon har sovit hela natten i sin säng i natt oxå. Sen när man tar upp henne bara skrattar hon:)

Det har varit mycket prat om tjej å kille att tjejer har rosa å killar blått. Det kommer säkert komma några kommentarer om detta men det här tycker jag. Visst kan jag klä W i rosa om det finns på pojkavdelningen någon tshirt eller nått men skulle inte gå och köpa nått rosa till honom på tjejavdelningen å inge Hello Kitty. Jag tycker de inte passar iaf inte på W. Han är även så att han förknippar Hello Kitty med tjejer så han vill inte ens ha det.

Jag klär inte heller Mel i pojkkläder som spindelmannen eller nått sånt. Å jag tycker om å klä henne i rosa å klänningar.

Hur är era åsikter? Alla tycker ju olika. Å de är tur att de är så. Sen när barnen växer upp är de ju deras sak hur de vill klä sig men nu är det jag som bestämmer:)

Senare idag blir de fika hos Elin å barnen:) Mel har nu somnat i mitt knä å jag ska fixa håret. På tal om annat. G>ud vad jag vill åka utomlands!!!!!


Kommentarer
jannice lindell

skönt att hon gillar bada.. de gillade W aldrig. tråkigt nog. de e så mysigt ju... skönt att hon sover hela nätter. de e super skönt. gjorde w med hela tiden.... han hade väl vissa perioder som han vaknade ibland.. men oftast sov han hela nätter... som nu sover han de med.. man får ju väcka honom...12 timmars sömn e han de..

2011-10-14 @ 11:34:50
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Angelica

Åh...de där med genus, rosa &blått, blir jag knäpp på! :/ Man får väl klä de i vad man vill!

Låt barnen vara...de är ju vi föräldrar som bankar in tankarna på de!

Maja har alltid fått vara med och välja sin kläder när vi köper, ibland blir de från tjejavdelningen och ibland blir det från killavdelningen!

För hon vill vara cool, inte söt! :)



Liam skiter fullständigt i va han har på sig :P

Han fullkomligt älskar sina rosa t-shirtar!!



Jag gillar praktiska kläder på barn! Sen om de är från tjej eller kill avdelningen spelr väl ingen roll! :)



(lär nog ventilera mig i ett blogginlägg tror jag...haha)

2011-10-17 @ 08:58:31
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0