Julklappar

Den tiden kommer ju snart... Jag var faktiskt in nyss å beställde en fotokalender till mormor. Det uppskattas alltid. vad ska man ananrs köpa lixom? Sen ett häfte med 20 bilder på barnen. Men undrar vilken som ska få den. :)

W ska iaf få en ny säng. En våningssäng av oss. Så han kan ha en koja under. :) Tror jag uppskattas av honom. Han har ju massor med leksaker å han vet ju inte vad han ska leka med ens. Han älskar ju att pyssla och spela spel. Hans nintendo ds älskar han. :)


Melanie ska nog få en docka och ett gosedjur som är som en vete kudde man kan värma i micron. Bra på kalla kvällar:)


Nej vad många inlägg det blir här av mig. Melanie har somnat å W kollar på spindelmannen. Jag passar på å knappa på datan:) HAHAHA

I morgon är det fotbollsträning... Hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0