Mammalediga

Jag tycker att de är bra att de finns en grupp på Facebook som startas för vi som är mammalediga i Sala/Heby. För att kunna prata, umgås med varann än att bara sitta hemma. Sen tycker jag att de är bra att kyrkis finns. Gå ner å prata lite med andra mammor. Kanske träffas utöver de ta en fika, ut och gå promenader. :) lära känna nya människor.
Varför sitta hemma å glo när man kan göra saker tillsammans behöver man. :)

Å när man har fått barn brukar man växa upp och inte älta de gamla som har hänt. Jag är samma person sen innan men jag tänker annorlunda nu än när jag var 20 å rände på krogen, trodde jag var bäst å kaxig som sjutton. :)
Mina barn är mitt allt å man ska vara rädd om sina vänner. <3



Kommentarer
Emelie

Jag håller helt med dig :) Fast just de där med promenader är jag inte så bra på :P

2011-10-29 @ 14:43:35
jannice lindell

Super bra att de va någon som skapade en grupp för mammaledighet!=) Riktigt bra

2011-10-29 @ 21:25:48
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0