Seg uppdatering

Jag är inte borta men det fungerar inte å lägga in från mobilen längre jag vet inte om et måste uppdateras eller nått men ska be Petter uppdatera min telefon när han kommer hem. Sist jag gjorde de sj så nollställde jag telefonen. BRA GJORT! Så vågar inte på mig de igen.

Jag är helt slut idag. Borde vara jätte pigg för Mel har typ sovit hela natten från 22.30.7. Tog upp henne vid 3 å la henne i våran säng så fick hon slutta lite sen somnade hon igen. Men jag hade ont i huvudet igår och har det fortfarande litegrann. Så när jag lämnat på dagis ska jag vila å kolla på en film innan jag som vanligt sätter igång å städar.

I morgon ska mamma ta hand om Mel några h medans jag ska åka in till ackis. Hoppas att det kommer å gå bra. Hon är så snäll min lilla pärla.

Igår var vi ute å gick Jannica å jag. Å de är tråkigt nu när de börjar bli mörkt så tidigt:( Men vi har alltid mycket å prata om. Å jag måste ta tag i vikten nu om jag ska hinna till jul!!!!

Som sagt hoppas appen hoppar igång snart för jag har massor med bilder jag vill lägga in.


Kommentarer
jannice

Hej! Ja,de va ju inge visdare.. Hoppas de löser sig så du kan mobilblogga igen.. Riktigt kul när du lägger in bilder=) Hoppas de inte är något allvarligt på akis. Efterkontroll el? Kram

2011-10-11 @ 13:12:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Hanna-mamma till två sessor

Skönt att hon sov så länge :)



Har du mycket att gå ner? Phu, jag borde också veerkligen ta tag i vikten..men motivationen och orken infinner sig inte riktigt..och så är det så gott med choklad :P

2011-10-11 @ 20:20:59
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
elinh

jag går varje dag typ Linda.. när jag inte tränart:) så säg bara til lså går vi på en poerwalk :)

svara typ på fb kommeri nte kolla här.

2011-10-11 @ 20:23:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0