Torsdag

Då har man gått ner 1,2 kg på några dagar. Hoppas de fortsätter så å jag snart når vikten. Har ju några månader på mig. Petter sa igår att jag är fin som jag är men vill ju kunna ha mina gamla jeans å kunna andas i dom. Igår blev de 90 min promenad igen med Jannica. Nu börjar de bli riktigt kyligt. Svängde förbi kappahl igår när jag var i Uppsala å köpte en tröja på barnavdelningen. De ni:) sen fick w vantar å Mel strumpor:) Nu ska jag lämna w på dagis å sen blir de kyrkis. Sen ska jag hem å städa, hämta w å sen på gympan. Vad veckorna går fort! Skulle åkt på underbara barnmässan i helgen men ser tyvärr ut som de inte blir av:( de kunde väl haft den vid löning ist! Är ju en bit å åka sen vill man shoppa där oxå. Nästa helg blir jag sj för p åker till Helsingborg, sover på hotell å kollar på fotboll. Men har ju mina underbara barn. Någon som vill leka??? Appen funkar fortfarande inte!!!!!!!!!


Kommentarer
HANNA

godmorgon! hoppas du år en superbra dag :D

2011-10-13 @ 09:14:52
URL: http://hannalovisasol.se
Jannica

Jaaa, oss har du ju alltid men det vet du jue :):):)

2011-10-13 @ 10:17:13
Emelie

Va duktig du är som har ork kvar att va ut och gå. Kan du skicka lite till mig också? Haha! Såg er igår förresten :)

2011-10-13 @ 14:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0