Fotboll

Idag hade W sin första fotbollsträning. Han var jätte duktig. Han tyckte det var roligast med uppvärmningen när de lekte "under hökens vingar". Men sen sköt de lite på mål å så. Han var den enda som var vänster fotad. :) Han är även så vänsterhänt man kan bli. Så fotboll kommer han nog tycka är jätte kul. Han hade sitt barcelona ställ idag med tröja, shorts å matchande strumpor:)

Har nyss ätit mat å det blev vårrullar för min del. Mumma:) Å räkningarna är betalda. SKÖNT! Det är sånt man bävar för varje månad men skönt när det är gjort. Känns som det är mycket nästa vecka. Puhh...

Måndag - Är det vaccination av Melanie å W har 4 årskontroll
Tisdag - Kyrkis
Onsdag - Wow ledig
Torsdag - Kyrkis, W gymnastik å Petters mamma kommer
Fredag - Petters pappa kommer
Lördag - Dop
Söndag - Mickelsmäss, Kalas för W för de nära å fotbollsträning 

Så nästa vecka blir fullproppad...å jag måste även försöka komma till Sala någonting... å kolla om jag hittar någonting att ha på dopet.

Nu ska jag amma Mel å kolla lite på fotboll med Petter. Han laf Helsingborg kan ju säkra guldet idag.

Kramar från Mig


Kommentarer
jannice

full rulle på din vecka. å,vad kul med fotbill! var görr han de någonstans å hur gammal lär man vara? funderade på om Wille med ska börja på de..

2011-09-26 @ 13:12:29
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Hanna-mamma till två sessor

Hur gick vaccinationen? Matilda ska få sin om en vecka..inget jag ser fram emot..

2011-09-26 @ 13:33:52
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0