Onsdag:)

Idag blev de shopping!!! Jag, Mel, Jannica å Milo åkte in till Sala. Jag köpte vinterkängor, 2 par mjukisar, jeans å strumpor till W. Å tjockare strumpor till Mel. Å ett linne till mig:) så idag stod de Wilmer på listan. Alla hans byxor är typ för korta å de är bland de värsta jag vet! Så nu är det urrensat hans garderob. Var ett å annat som behövs läggas undan. Nå tjocka tröjor å kalsonger är de enda han behöver nu. Vi hade det jätte trevligt. Barnen var kanon snälla. De tittade så gulligt på varann. Kärlek vid första ögonkastet:) 6 dagar är de på dom:) tog en lunch, å snackade massor:) måste göras om. Kanon trevligt. Å de hade inte kunnat göras om vi inte fick låna mamma å pappas bil!!! Tack! Imorgon blir de kyrkis:) nu eldar vi lite, börjar bli rått nu. Tack Jannica å Milo för en trevlig dag. Å tack mamma för att du hämtade w från dagis:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0