Sala

Ska strax åka till Sala med Therese, hon skulle bara träna en liten stund först. Jag måste se om jag får tag i någonting å ha på mig på dopet. Antingen ska jag ha en tunika, leggins å höga stövlar. Eller Jeansleggings, snyggt linne å kavaj å höga stövlar. Hmmm... HJÄLP!

Sen ska jag svänga in å handla till smörgåstårtorna å även tårtorna som ska göras. Å även måste vi själva fylla upp kylen litegrann. De börjar eka nu å pga att Petter var sjuk i helgen å vi inte kunde åka någonstans så får jag göra det nu ist. Men bra att förkylningen kom nu å inte i helgen.

Min lilla sessa börjar att bli en blygis. Hon blev rädd för mamma igår och läppen började darra men det blev bra sen när hon tog av sig glasögonen. Nog dem hon var lite rädd för. En mammagris kommer hon att bli. Hon är så snäll. Jag lägger henne bredvid mig i sängen när vi ska sova å hon somnar själv. Vaknar ibland på natten å jag ammar henne å hon somnar om direkt igen. Å hon är ju så glad hela tiden:) Nu ligger hon å sover i bilbarnsstolen efter vi lämnat storebror på dagis.

Å vad han längtar tills kalaset på söndag:)!!

Igår var Hasse här. Han brukar komma lite då å då och kolla på fotboll å snacka lite. Alltid trevlig med besök:)

Nu är det dax
för mig å göra mig i ordning tills vi ska åka. De ska ju packas å matas...m.m.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0