Shopping

Var å kollade in nya Erikslund. De har 25-30% i nästan alla affärer. Jag köpte 2 par koftor 1 linne å ett par jeans legging på Cubus. Ny data inhandlades och även Nintendo ds som W ska få när han fyller år. Sen var det bra att Ikea var ihopp byggt med gallerian oxå.

Så nu skriver jag från den nya datan. En bärbar blev det. Så nu kan jag börja blogga riktigt igen å kan även ta med datan vart jag vill med trådlöst internet.

W sov hos mormor å morfar i natt. För vi ska åka till Uppsala strax och inhandla massor med mat. Nästa helg är det ju dop å sen kalas på söndagen. Men även mickelsmäss å söndag oxå som jag vill gå på.

I morgon ska W gå på sin första fotbollsträning. Hoppas han tycker att det är kul=)

Jag är nöjd med denna data för nu kan jag skypa. Har ju bror i Norge å har inte haft någon kamera på förra å kunnat prata så mycket men nu blir de andra bullar. Vi saknar ju dom därborta men de kommer ju hem till helgen. W säger ofta han har saknar sin morbror. Å han tycker de är så kul när de hälsar på. Å även vi andra. Så snart tycker vi dom kan flytta tillbaka hit:)

Nu ska jag försöka få liv i lillpluttan och även P som ligger å snusar å myser i sängen. Myspys. På måndag ska W på 4 års kontroll å Mel ska få sin första spruta. Lilla gumman. Ska bli spännande å se nu vad hon väger om hon kommit över 5 kg. Jag tror typ 5,2 kanske å 61cm. Hon är en lång tjej. Å en riktig flin fia. Hon är alltid glad. Tror hon är världens snällaste bebis. Sover jätte bra, vaknar oftast bara 1 gång/natt sen sover hon vidare å hon sover fortfarande å klockan är över nio.

Uppdaterar senare ikväll med foton. Ska lägga över från lilla datan till denna först.

Hejsvejs så länge å nu glömmer väl inte slänga in en kommentar? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0