Tisdag

Ska försöka uppdatera mera nu!!! Idag var jag med mamma till Sala. Ville inte gå på kyrkis idag utan Jannica så jag drog med mamma till Sala :) vi hann inte kolla så mycket, blev mest fasta på leksaksaffären. W fick presenter å sen blev de även doppresent till Mel. Jag köpte ett par jeans till W som han ska ha på dopet. Så hittade jag kängor till W för mer än halva priset som jag ska köpa i morgon när jag åker in med Jannica å Milo:) å lite annat... Även se om jag hittar nått till mig sj. Annars idag har vi skrivit faderskapspapper å sen var prästen här å vi gick igenom dopet:) å de gick kanon bra. På torsdag blir de iaf kyrkis för då sjunger dom å w ska på gympa. Fredag blir de lugnt å på lördag ska vi åka till Uppsala ja, p å Mel. Data ska handlas, presenter till Mel. Kläder å storhandling av mat. Var längesen vi var å handla tillsammans nu å de ska bli mysigt. W blir hos mormor å morfar:) när vi får ny data ska jag blogga mer igen har massa bilder å lägga ut. Mel blir stor, hon ler hela tiden å idag skrattade hon till. Hon älskar å ligga på skötbordet:) hon är en riktig mamma gris:) en riktig prinsessa. Har även en prins som nästa vecka ska på sin 4 års kontroll!!! Han fyller 4 om 2 veckor! Helt sjukt. Min ben 10 kille:) Ska lägga Mel nu men ska försöka uppdatera varje dag nu men än blir de från mobilen:) stå ut!!


Kommentarer
jannice

vad kul med dop. hoppas de går bra med allt! å,kul med 4års kontroll. du får berätta vad Wilmer fick göra på de:) kram

2011-09-21 @ 10:11:00
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0