Dagen

Jättenöjd med dagen. Mamma å pappa var här å jag fick en glassmaskin. Å nu testar vi den. Perfekt ju!! Tack tack!

Av petter fick jag att vi ska åka till Sthlm på spa. Lörd -sönd. Största rummet med utsikt över Sthlm. :) på taket har de pool:)

Han har även beställt upp champagne tills vi kommer. Nu ska jag bara välja vilken spa behandling jag vill ha. :)
Vi åker den 16 juni å hoppas de är varmt så vi kan sola på taket:) bubbla å bara egna oss åt varandra.
En god middag mot kvällningen:)
Dagen efter kör vi på hotellfrukost å sen kör vi en shoppingrunda på stan.

Längtar!!!

I morgon får jag mer besök. Ska nog bjuda på glassen:)

Avslutar med bild på födelsedagsbarnet:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0