Film

Nu har barnen lekt och w är inte på sitt bästa humör. Han lyssnar inte alls. Riktig tvärtemot. De sluta med att han får vara hemma från fotbollen. Han måste lära sig å lyssna!
Såfort jag säger nått går de ut lika fort som de typ gick in.

När vi satt å åt förklarade jag för honom varför han inte fick gå. När jag pratat klart kollar han på mig å frågar. Varför kan jag inte gå?
Där gick de fortare ut än vad de gick in.

Nu ligger vi i sängen å ser spiderwick eller va de heter. Mel är även lite gnällig...

Å jag har fixat en söt prinsessklänning å en päls till mel. Ni ska få se sen:)

Barnen ser på jurassic park. Inte alls nära tvn. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0