Hen

Jag måste skriva vad jag tycker.
Det har varit mycket prat om att killar inte ska vara killar å tvärtom. Å att killar ska ha rosa å tjejgrejer för att jämna ut det hela. För att det är för mycket pojkligt å flickigt. Så nu får man inte säga han/hon utan hen! Töntigt!

Typ: å vilken söt hen!

Jag går inte på tjejavdelningen å köper till w. Å jag skulle inte köpa typ Hello Kitty, Barbie å sånna saker till han. Nu vill han inte heller ha sånt.

Melanie klär jag i mycket rosa/ klänningar. Så länge hon inte har en egen vilja så klär jag henne som jag vill. Varför ska jag klä henne i killkläder för att det ska vara jämnställt. No way!

Mina barn är han å hon. Ingen hen!

Nu vet jag att det är många som inte tycker som jag men detta är mina åsikter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0