Lilla älsklingen

Jag hittade en låt som jag spelade för melanie på youtube. Det var en tecknad låt med blinka lilla stjärna fast på engelska. De handlade om en liten uggla som ser en stjärna å flyger upp å leker med den å sen när låten är slut så flyger ugglan tillbaka till sitt träd igen. Å nu när vi skulle sova blev w jätte ledsen. Han blev verkligen berörd av låten. Ugglan var ju så söt å de lekte ju tillsammans å han kunde inte förstå hur man kunde lämna sin vän. ;( tårarna rann på honom. Lilla gubben. Men jag själv tycker att den är lite sorglig. När jag såg den första gången påminde det mig om en nära vän som gått bort. Att när man ibland tittar upp mot stjärnorna och ser dom undrar man om han finns där och skulle bara vilja flyga dit upp. <3 jag saknar honom så mycket.



Kommentarer
Carolina

Sorgligt :(

2012-07-16 @ 11:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0