Måndag

P första semester dag. Idag har vi rensat garaget på skit. Oftast slänger man ju in allt där. Burit upp på vinden å fixat lite smått å gått. Men en sak förstår jag inte, OFTAST är det bara jag som plockar undan här hemma. Å ja fattar inte hur de kan bli så stökigt så snabbt. Jo de flesta släpper grejerna precis där de står... Suck... Kan göra mig vansinnig. På tal om annat. Mel ska ju in på dagis den 14 augusti. Jag vill inte att hon ska in då. Jag tycker hon är alldeles för liten. Hon är ju nästan 14 mån. W var bara 13 mån men jag tyckte att han var mycket större än mel. Å jag har världens ångest å släppa iväg min lilla tjej <3 pga jag satt henne på dagis nu till hösten var att de är lättast å få plats. Några mån till skillnad gör egentligen inte så himla mycket. Tur iaf att hon får en mjukstart på 15 h veckan. Hoppas de går bra på dagis hon är ju så fruktansvärt mammig. En riktig mamma gris. Tar nog inte lång tid nu innan hon går. Hon står upp sj och så men vågar inte riktigt ta ett steg. Få se om hon klarar de på 1 mån. En liten fegis:) men de är rätt bra:) ju äldre man blir desto nojigare tror jag! W behöver ju dagis men medan mel skulle lätt kunna vara hemma med mig i 1 år till men de finns inte dagar till de:( Nu måste jag sova. Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0