Fotboll

Nu spelar Sverige.
Jag tror inte ens Sverige kommer gå vidare ur gruppen sen!

Nu har vi även bokat in en tripp till gröna Lund. Med 1 barn. W ska få en dag utan lillasyster. Å de längtar han till:) ska även bli kul för mig oxå var jättelängesen jag var där. Tror aldrig p varit där faktiskt. Jag älskar lustiga huset:)

Grejerna från lekmer är redan på G:) kanoners:)

Annars idag har vi fått mat av mamma å pappa. TACK TACK!!!

Nu måste jag få barnen å somna. Sj är jag as trött. I morgon blir de sång: Du gamla du fria:) Ska väl även hitta på nå firande å gå till:)



Kommentarer
Jannice Lindell

kul för wilmer att få en heldag på grönalund! å de va länge sen ja va där mer!=)

2012-06-05 @ 20:52:13
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Daniek

2012-06-05 @ 22:13:00
Daniel

Va kul. När ska ni dit?:)

2012-06-05 @ 22:13:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0