Gårdagen

På kvällen var vi bjudna på mat hos Christoffer å Malin. Gott! Fläskfilé m pasta:) jättegott! Åt mest sallad å kött. Men sen kunde jag inte motstå å äta lite friterad banan å glass till efterrätt.

Tänkte idag att jaha nu står vågen på massor men de var rätt lugnt:)

Hade trevligt å kollade på mello. Sean banan var bäst:)
Spelade plump, jag sög som vanligt. Haha

Idag blir det en stor tallrik med sallad med bl.a. Feta ost, majs å ananas:) med vitlökssås till:)

Har städat å torkat golven:) tvättar. De behövdes. Vill ha rent å fint runt mig.

Btw melanie tycker om nya vagnen hon vill ofta sitta i den:) de är ju positivt:)

Tack ni bästa för igår!
Nästa helg blir de party för mig å Mallan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0