Hej där

Idag är det måndag. Sitter å väntar medan w har simskola.

Ska sen beställa lite sommarkläder till barnen. De måste ju ha lite när vi åker till Cypern:) å de ska bli så skönt:) längtar verkligen.

Sen ska vi käka hemma hos mamma å ikväll har w fotbollsträning. Han sa till mig att när jag blir stor ska jag bli fotbollsproffs. Ja gärna tänkte jag! :) å han har ju en pappa som gärna vill de:)
Han var ju å tatuerade in Helsingborgs klubbmärke i helgen å jag har "typ" bokat en tid så nu kommer underbarnen bli mera "bäckad" :) härligt å ligga under nålen:)

Kommentera gärna:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0