Onsdag

Lämnat barnen, städat å tvättat å tagit en varm dusch.

Idag stod vågen på 59,4. De går framåt. 1,4kg till mitt delmål:) om 2 månader. De ska jag väl klara:)
Nu är de så att vissa tror nog jag inte äter men de är fel för de gör jag. Men jag utesluter pasta, potatis, ris å för det mesta vitt bröd. Barnen å P äter de såklart:) jag mår bättre i kroppen. Å jag vill ju nå mitt mål som jag hoppas är någon gång i sommar sen är jag nöjd:)

Igår åt vi kotletter, potatis, bönor å sallad. Jag uteslöt då potatisen men åt 2 vita bröd till Mellis med barnen. Men på kvällen när jag var sugen på nått blev de smörgåsrån med kokt ägg. Smörgåsrån kanske inte är så jättenyttigt:/ men bättre än en limpmacka iaf:) så nu har jag hållt på i ca 2,5 vecka å har gått ner -1,8 kg å de tycker jag är duktigt:) sen tränar jag ju magen hemma oxå:)

Bild på vad jag åt till middag igår



Kommentarer
jannice lindell

duktig du är. kör du bara lchf nu el? kram

2013-02-22 @ 23:30:19
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0