Onsdag

Då var det onsdag idag då. Lämnar mina gullungar på dagis. igår när jag hämtade W på dagis vid 13 så var de 3 barn där. Och idag när jag lämnade var de bara 1 barn där. Detgår någon form av feber just nu sägs det. Mel har ju haft magsjuka men vi andra har klarat oss, tack å lov.
När jag kom hem och Satt mig framför datorn och kollade in jobb och såg ett jobb jag verkligen ville ha och har erfarenhet utav. Så sökte det och håller nu alla tummar å tår. Detta hade varit perfekt och hoppas verkligen de hör av sig nu. Och att det är min tur nu.Allt skulle falla så fint på plats då.
När de har hört av sig om jobb så har de alltid varit någonting jag inte kunnat ta.
 
Som i sommras så var jag på en intervju å han lät jätte intresserad av mig så jag skulle få jobba i 10 veckor. Då fick inte P ta ut 2 semester veckor innan han skulle ha sina veckor pga mycket jobb å Mel var ju inte 1 år så inget dagis för henne så jag var tvungen att säga nej. Å de ville inte skjuta upp de så jag kunde börja någon vecka efter, förstår de pga de är så många som söker jobb just nu.
Sen ringde de från ett företag i Uppsala där skulle jag få jobba 90% men det var så att de kunde bara ringa mig så skulle jag hoppa in å jobba å ha ca 1 h på mig. Det funkar inte för de tar ca 40-50 min att åka dit sen ska jag lämna ungarna på dagis oxå å det var dagis, kväll å helg. Å ska jag jobba skift måste jag gå på schema eftersom de är en bit att åka:( Så nu hoppas jag verkligen på detta jobbet! Hon som rinde förstod mig och skulle bara checka av hur långt det var från heby till uppsala. Hon sa oxå att det skulle inte funka jag hade för kort tid på mig. :(
 
Ska städa å fixa lite härhemma sen ska jag ta de lugnt å kolla på en film


Kommentarer
Hanna

Ja han jobbar myycket kväll. Han är nästan aldrig hemma innan 20-22..igår kom han hem halv ett på natten :/ Så jag mååste jobba dag.
Ja, mest inom vården..men det är svårt eftersom det mest är skift-jobb då. Men det är där jag trivs som bäst!

Hoppas du får jobbet du sökt :D

2013-02-06 @ 09:42:14
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Hanna

Ja han kör eget så han gör allt jobb själv. En riktig arbetsnarkoman, hihi. Men nån måste ju jobba ;)

Nej, vårt dagis har bara öppet 7-17. Dumma tider men vi trivs så himla bra så vi vill inte byta :/

2013-02-06 @ 09:56:09
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0