Tisdag

Kan inte bara denna snön försvinna å det blir vår! Trött på det kalla nu! Usch!
 
I dag är de 2 månader tills vi åker och Petter fyller 25 och pappa 60 dagen efter. Å vi kommer fira det i värmen:) Härligt härligt!
 
Båda barnen är på dagis å jag gör det som man alltid får göra hemma. tex städa å plocka å ha sig. Sen några koppar kaffe på det.
 
När jag hämtar barnen tänkte vi åka ner till biblioteket men de var tydligen stängt idag såg jag nu å Wilmer kommer bli så besviken. Jag trodde de hade öppet varje dag! Dåligt.
 
Wilmer har blivit så duktig på simskolan:) Mammas stora kille. Han lär sig mer å mer å inte alls rädd för vatten. Kan vara både för å nackdel. Igår fick de simma med simfötter å de tyckte han var jättekul. Sen hem till pappa å hämta Melanie sen hem å käka å iväg på nästa träning som va fotboll. Där tycker ja han gjort stora framsteg. Han är duktig å ha bollen nära sig å även ta för sig. Han tycker de är jättekul. Så det hoppas jag att han vill fortsätta med för tror han kan bli duktig :) Nu när de är små så är det ju mest lekfotboll å att de ska ha kul på träningarna :)
Man ser ju hur glada barnen blir när de blir mål å de är ju aldrig nått att de andra laget skryter för de har vunnit. Är bra tycker jag.
Ska bli bättre å kul sen när de börjar träna ute igen. Petter har ju köpt en äkta helsingborgströja till Wilmer som de har tryckt hans namn på sen nr 3. När träningen var slut var de en gubbe som kom fram till Wilmer å stog han på axeln å sa: Snygg tröja killen. Hahah...Wilmerhar även ett joggingställ med hesingborgs logga på å t-shirt.
Hans pappa är galen i Helsingborg å då menar jag galen! Ska bli spännande när Wilmer blir större om han vill följa med på de stora matcherna om han blir lika intresserad av fotboll som sin far. Nu är han då inte så intresserad av att kolla på de på tv iaf. Men fotboll går de nästan konstant härhemma på tvn när Petter är hemma. De är alla möjliga matcher. Fattar inte att han pallar. Å kan typ alla spelare. Aja, är man intresserad så:) Kanske är fler som har en sambo som är lika crazy i fotboll som min. Men älskar han ändå:)
 
Nu ska jag göra lite nytta härhemma.
Hejsvejs


Kommentarer
jannice lindell

kul med simskolan. då kanske willes grupp å wilmers grupp gör likadana saker nästan :) wille får också hålla på med simfötter bla.. sen även testa dyka och så:)

2013-02-26 @ 18:21:25
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0