Tisdag

Lämnat barnen på dagis. Denna veckan är de sportlov och på Melanies dagis skulle de ut och åka pulka med barnen. På Wilmers vet jag inte riktigt, de skulle iaf ha smakprov på ovanliga frukter:) Spännande tyckte Wilmer iaf:)
 
Jag har suttit å kollat runt lite på allt möjligt, städat å plockat. Kontaktat olika arbetsgivare m.m.
Ska strax ta tag i tvätten tänkte jag.
 
Har faktiskt inte så jätte mycket att skriva idag. Har inte hänt så mycket sen igår faktiskt.
 
Lägger ut bilder på liten Wilmer och Liten Melanie <3
 
Mina älsklingar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0