Torsdag

Redan torsdag. 2 dagar till utgång å de ska bli grymt kul! Längtar. Har ju inte varit ut på 1 år ca.

När jag har börjat med att skippa kolhydrater känner jag mig mycket piggare:) jätteskönt är det. Behöver man inte ha denna klump i magen efter varje gång man ätit.
Känns på både vågen å magen:) tränar ju magen hemma med. De ger väl kanske lite resultat det med hoppas jag:) det jag har svårast att låta bli som jag kommer fortsätta dricka är mjölk. Klarar mig inte utan. Love it. Iskall:)

Försöka få mel å sova sen få nått i magen. Blev sallad kvar sen maten så får bli den. P säger han börjar tröttna på sallad. Haha... Äter ja så mycket?:)
Idag åt vi fylld fläskfilé med soltorkade tomater å fetaost. Jättesmarrigt:)

Hejsvejs



Kommentarer
jannice lindell

sallad som är så gott.. känner också att de känns bättre utan kolhydrater.. hur gick de för petter med mötet? kram

2013-02-15 @ 12:51:25
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
jannice lindell

å,så synd :(

2013-02-16 @ 00:33:08
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
jannice lindell

å så synd :( men kul att ni fick starta fotbollslag!! men ja,synd wille är född i januari 08. men man kanske kan fråga snällt? annars får han vänta.... men s¨åå synd så.

2013-02-16 @ 00:33:58
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0