Träning

Eftersom jag inte är någon gym människa och tycker de är typ pinsamt att gå ner på gymmet med alla andra duktiga å som har kondition så försöker jag träna hemma om dagarna när barnen är på dagis. Och det går väl sådär:)
 
Har ju mitt mål å få fastare mage utan det där dallret som finns sen barnen låg i magen. Men det var VÄRT det! Men nu vill jag ju ta tag i det. Någon som har nå bra förslag vad man kan göra?
Hur tränar ni som inte går på gym? Jag skulle vilja börja på vattengympa men säsongen har ju börjat så får börja på det nästa gång. :)  Ut och gå känner jag inte för just nu, tycker inte om kyla. Lääängtar till våren och sommaren nu och det tror jag är fler som gör det.
 
Vill ha SOOOL!


Kommentarer
Hanna

Vilken lyx att han kommer hem så tidigt :)
Han jobbar med bil-el. Det kostar så sjukt mycket att anställa mig tyvärr :S

Jag brukar träna till Jillian Michaels 30 days shred. Finns på youtube. Jag lovar, du kommer i form på nolltid :D
Jag tänkte också börja simma. Men köpa ett vanligt simkort och bara köra några längder i veckan :)

2013-02-06 @ 10:03:11
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
jannice lindell

jag tyckte också de var jobbigt å gå på gymmet i början! Men nu tycker jag bara de är rolig o skönt!=) Man var lite "blyg" i början. Tycker du ska pallra dig ner till gymmet om du verkligen vill! men hemmaträning är ju också kul! Brukar köra lite jag med...

Ja,Wille va lite dålig. Men pigg igen.. Kanske bara något tillfälligt. Hört att de är många som är hemma o med sjukt barn från dagis.. Dessa tider. Nu vill man ha vår! Kram

2013-02-06 @ 21:06:08
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0