:)

Jag har ju börjar älskat Molo, de är ett dansk märke på barnkläder från strl 56-164. Jätte fina kläder och annorlunda med stora fina tryck och många av plaggen är väldigt färgglada. Och färg är så fint tycker jag. Tyvärr så är kläderna bra dyra men jag tycker de är värt de. Barnen tycker om kläderna och har inte kläder som många andra har. Det är ett väldigt eftertraktat märke, de hinner knappt släppa deras kläder förrän de är slut.

Många av moloplaggen jag har köpt har jag gjort i en köp och sälj sida på Facebook. Mycket nytt men till billigare pris.

Har även börjat fått upp ögonen för nova star. Tycker de gör så fina jeans. :) köpte ett par till Wilmer men dagen efter så fick jag ett mail att de var slut. Typiskt, de var skit snygga. Wilmer har kommit i den åldern där han inte vill ha tex mjukisbyxor, de tycker han är töntigt säger han.
Men ja tycker de är kul när han vill välja lite sj.

Hummel har oxå fina kläder men inte köpt nått där än.

Nu har jag köp stopp i några veckor. Men får se vad man får för de man säljer på tradera :) eller om jag hittar nått annat jag måste ha .

Så denna bloggen kommer mest handla om barnkläder. Jag tycker sj om att läsa om andra som shoppar fina kläder och få lite inspiration :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0