Fredag

Då var de fredag idag. Börjar jobbar veckan med 2 röda dagar. Tur man får betalt för dom:)

Igår när jag kom hem hade Petter hällt upp ett bad, tänt ljus å satt vinet på kylning. Var sååå skönt att ta ett bad efter onda fötter. Hoppas de blir bättre nästa vecka. Efter badet gjorde vi varsin räkmacka:)
Sen kan jag säga att de var sååå skönt att få sova:)

Idag har jag inte gjort mycket. Vi skulle haft besök men sen bajsade melanie löst och fe har gått magsjuka på dagis så jag vågade inte att de skulle komma ifa de var magsjuka å jag tror inte de vill riskera att bli smittade.... Tråkigt men ibland blir de såhär.
Sjukdomarna kommer smygande. Nu känns hon rätt varm. Kommer nog somna snart.
Wilmer sover hemma hos mormor å morfar med Daniel. Han har läääääängtat så efter det.

28 dagar kvar tills vi åker idag:) skönt!!! Fick hem taxfree katalogen igår:)!

Dax å natta donnan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0