Glad!!

Jag är superglad!!
Det företaget jag var på intervju hörde inte av sig i fredags så jag var typ inte inställd på att jag skulle få jobbet. Så gick runt hela helgen å tänkte å funderade.
Sen blev de måndag å funderade att ja kanske tagit fel på vecka att de skulle höra av sig i slutet på denna men vid 9 så ringde dem å sa att de ville ha mig å om ja kunde börja på onsdag redan.
De blev tyst i telefonen. Å han frågade : kan du inte de? Jo självklart blev du bara så chockad!

Så i morgon ska jag in å skriva anställningspapper och hämta ut arbetskläder:) så sjukt glad å detta har ja väntat på så länge!
Så i morgon är de min sista dag på arbetsförmedlingen! Så jäkla skönt att slippa dem!!!

Nu är ja mest nervös. Komma till ett nytt ställe med nya arbetsuppgifter å personal. Men de ska nog gå bra:)

Å nu har man lite å blicka fram emot:) nu kanske våran älskade resa till New York blir av å inte bara en dröm som vi haft!
Skriver igen att jag är såååååå glad!!!
Å om 1 månad åker vi till Cypern å jag kan bara slappa å koppla av å inte tänka att de kan ringa från arbetsförmedlingen!!!

Nu har jag allt jag kan önska mig!
2 underbara barn. Jobb. En underbar sambo. Familj. Hus. Vänner. !!
Tror jag måste nypa mig!!! :D



Kommentarer
Elin

Stort grattis Linda!!
Detta är du och din familj värda!!
Får se nu när vi hinner ses ;)
Många kramar!!

2013-03-28 @ 11:50:47
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0