Onsdag

Börjar jobba idag då!
Upp vid 8. Men wilmer tyckte de var dax å gå upp 5.30. Neeej de tyckte inte jag så han somnade om i 90 minuter:) skönt:) sen vakna melanie. Göra välling å in i duschen.

Nu har vi ätit frukost och mysa lite innan barnen ska på dagis vid 10,45. Petter hämtar de sen vid 17.00. Så kommer arbetsdagarna se ut just nu. Idag slutar jag 21.00 om de inte blir övertid. Hoppas jag rätt snabbt kommer få gå över på skift.
Men jag får min tid med barnen på förmiddan å Petter sin på kvällen. Så igår stod ha å gjorde mat så de bara kunde värma den idag. Barnen kommer nog vara rätt trötta när de kommer hem från dagis.
Nu när man jobbar kommer man uppskatta helgerna så fruktansvärt. :) bara en massa mys!

Melanie å jag myser till musses klubbhus som är favoriten. Wilmer spelar på sin iPad. Blir lite avigt för dom nu när ja kommer lämna de vid lunch ist för 8. Men de kommer gå 6 h på dagis å de är lugnt tycker jag:) när W var liten gick han ibland från 6-15.00 så de blev långa dagar men de gick bra det med. Skönt man inte behöver dra upp de kl 5 för å hinna allt.

Ha en bra dag alla.



Kommentarer
jannice lindell

vad var de för lager du jobbar på då? kul att du fått ett jobb ju :) kram

2013-03-27 @ 19:15:59
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0