Onsdag

Har inte blivit så mycket uppdatering men försöker umgås och hitta på så mycket med barnen jag bara kan.
Igår efter dagis gjorde jag trolldeg och de var uppskattat:) sen ville wilmer gå ut så vi var ute 1,5 h. Å de var härligt.
Synd att de är så knöligt i backen å svårt för Melanie att gå men hon skulle gå ändå tyckte hon. Inte åka vagn heller:) eller åka på wilmers sparkcykel:)
Melanie har blivit så himla mycket framåt. Munnen går i ett och hon har en väldans vilja lilla damen.
Älskar mina underbaringar ❤

Å träningen går sakta framåt eller ska jag säga vågen går neråt. 58,8 idag. -0,8 till första delmålet:)

Vill att de hala å knackiga försvinner nu så man kan gå ut och gå och slippa frysa. Å jag vill sola. Vill ligga i en solstol och bara känna hur de bränns. Stort behov av sol just nu och inte så mycket kläder. 1,5 månad kvar!!!




Kommentarer
jannice%20lindell

gulligt kort.

2013-03-13 @ 14:26:59
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Hanna

Hon har samma overall som Matilda :D

Det blir nog cypern för oss också :D När åker ni och vart ska ni bo?

2013-03-19 @ 09:41:12
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0