Helgen

Puhhhhh har sovit ett bra tag. Helt slut....zzzzz

Ska strax lägga mig för natten. Denna vecka är de dagsskift så jag börjar 7,30 i morgon så jag lämnar barnen vid 6.00 i morgon på dagis.

I helgen har jag bara tagit de lugnt. Hämtade P å hans mor i Uppsala i dg. De var på bruce springsteen igår.
Skulle passa på å köpa rutschkana till barnen idag men de var så fruktansvärt dyra så de blev inget. Men det fick några andra saker ist.

P var på möte med haif idag å nu blev de beslutat att han ska börja träna pojkar/flickor 06-07 i fotboll. De börjar den 2 juni kl 10 vid tegelvallen.
Ska bli kul för dem:)

Hej svejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0