Klämdagar

Många som är lediga klämdagar men jag kan inte. Folk måste ha sina mediciner. Men mig gör de inget. Fredag idag! Skönt!

I tisdags fick jag göra drogtest på jobbet. Inget som rör mig som typ aldrig ens sätt en drog i hela mitt liv men alla drogtestas.

Går bra på jobbet å jag trivs jätte bra. Nu har jag jobbat i 1,5 månad å de känns typ inte som man varit arbetslös ens. Längtar till lönen:)

Igår va vi i Västerås å köpte stolar å bord till framsidan, massa blommor å 2 träd. 1 till varje barn:) sen handlade vi lite på Ikea:)

Skulle behöva shoppa lite nya kläder. Barnen fick varsinna nya sommarskor av min mamma. Tack! De ville ha dem på sig direkt. Å mel fick även ett par nya adidas gympadojor av sin farmor:) de är guld värda båda två. Har en släkt som köper massor med sker till barnen å de är uppskattat av dom:)

Nu är de dax att fixa sig för ett jobb pass. Nästa vecka jobbar jag dag! Skönt! Å sommarfest på melanies dagis:)

I veckan var P på ett möte om förskolan. Tänk att jag har ett så stort barn som ska börja förskolan. Å han blir så stor. Förskola å fritids. Så inte så jättemånga veckor kvar nu innan de är sommarlov för barnen. Hoppas på en varm å skön sommar:) med mycket utflykter å bus:) jag jobbar tyvärr typ hela sommaren förrutom 1 vecka. Men nästa år har jag flera v semester då ska de hittas på mycket skoj!

H en bra dag alla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0